Sunday, November 25, 2007

Datorn haltar fortfarande....

men den fungerar ännu i alla fall och jag kan använda den (fast jag svär rätt mycket åt den för det går väldigt långsamt).

Jag har funnit några väldigt intressanta sidor på internet - bl a en där ett gäng duktiga designers lägger ut väldigt mycket grund material som kan användas för att göra egna alster för scrapbooking. Det ska jag testa och se om det kan bli något. Länkar till de sidorna kommer så småningom

My computer is still working but is very slowly and I say very, very bad word sometimes. I´ve found moore goodies sites on Internet with great downloads for scrapbooking and I will put up links to them.

Den här LO:n tillhör min älskade "Blomman", hon kattnappade verkligen mitt hjärta första gången jag såg henne. Blomman och hennes bror Cesar kom till oss sensommaren 1993, det är över 14 år sedan. Tyvärr fick vi inte behålla Cesar mer än några år för han blev överkörd men Blomman finns fortfarande här.

This LO belongs to my lovely cat "Blomman" ("The Flower" in Swedish), she really catnapped my heart the first time I saw her. Blomman and her brother Cesar come to us late summer 1993, 14 years ago. Cesar doesn´t live longer, he been run over some years later, but Blomman is still here.



Credits:
Background & photomat from Catpapers
WordArt from Catstuff
Bow from Cat minikit
Everything made by Nexa (Jessica Eriksson)
@ nexasblogg.blogspot.com
Photo: by myself
Preset Shape from PSP X


Här är en LO på mig (längst till vänster) och 2 av mina kusiner en julafton för måååånga år sedan.
Here is another LO, thats me (to the left) and 2 of my cousins a Christmas Eve loooong time ago.



Credits:
Template: Fluff Template by Teriann Hanks @ Garden Scraps Design
Kit: HoHoHo by Kim B @ kimbsdesigns.blogspot.com (have cut out the border from the
background and used Inner Bevel on it and on the other elements)
Font: Smashed SF
Texture to font: Scrapbookgrunge5 by Shoe Fly


No comments: