Monday, October 15, 2007

Långt mellan varven

Jag är inte van vid att blogga så det blir inte mycket skrivet här. Jag har gjort en del nya LO:s som jag ska lägga upp. Den första är en LO som jag gjort till en av de listor jag är medlem i. Det är bilder som är tagna i Glumslöv sista helgen vi var ute med vår lilla husvagn. Det är egentligen en husvagnscamping för långliggare men de tar även emot andra också. Ön mitt i bilden är Ven och det är Danmark man ser på andra sidan.

Long time - no write.... I´ve made some new LO:s now, the first one is from the last weekend we were out wiht our little caravan. We were in a place called Glumslöv, located near Helsingborg. The name of the island in the left photo is Ven and behind Ven you can see Denmark.



Credits:
Template: template12 by Michaele Burkhart @ Deco Page.com
Kit: "Let This Little Light Shine" by Jenny Cereal @ lifeisnotacereal.blogspot.com,
Leaf: "Autumnglory_news_deco2" by RoseMadeDesign
(Marcee Fairchild of www.deco-pages.com) Leaf recolor by me.
Fonst: Quadaptor & Kenyan Coffee
Photo: by myself

Jag håller även på att göra en BOM (bok om mig) med de gamla foton som finns. Här har jag gjort en LO med farfar, pappa och mig själv.

I´m scrapping with the old photos we have and here is a LO with my grandfather, my dad and myself.



Credits:
Background and photomat: Pansies Plus Freebie by CAZ @ Deco Page.com
Ribbon and flower: DeaSpina_BurntSiennaGleam_Element @ Digitals-Digitals scrapbooking pages.
Font: Astron Boy Wonder, Basic Sans SF
Sign-font: Bradley Hand ITC


No comments: