Saturday, August 4, 2007

Min första layout....

Min första digitala layout är klar, bilderna är tagna i Skärhamn, vid min syster och svågers hus. Nu vet inte alla var Skärhamn ligger - det ligger ca 50 min körning norr om Göteborg.

Jag har använt mig av en template av Hanna, freebie jag hittat på DigiScrapDepot. PageKiten jag använt kommer från Shannon a.k.a CharleesAngel, http://angelwingsnthings.blogspot.com. Båten som ligger som en skugga över är egentligen en PhotoShop brush från Messerschmeid som jag stämplade om till pds-format och förstorade i PaintShopPro. Fonten jag har använt till titeln heter AvalonQuest Black, storlek 72 points.

This is my first digital layout, I´ve use photos from my sister and her husbands house in Skärhamn. The title is the name of the village were the house is.


Credits:
Template by Hanna
PageKit:
Shannon a.k.a CharleesAngel
Boat:
PhotoShop brush from Messerschmeid
Font:
AvalonQuest Black

No comments: